Saturday 3 September 2011

*Duit Raye semakin Sikit*...*_*

Assalamualaikum x jawab dosa,kalo jawab sayang..hehehe..ade sesetengah orng ckp semakin kita besar ,semakin bnyk la duit raye yg kita akan dpt kn..tp aku dapat sikit jew duit raye tahun ni sbb family aku ckp aku kn da kerja so X de da duit raye.Kalo dulu masa aku kecik2 semua tetamu yg datang umh aku akn bg duit raye kt aku,tp skunk bila aku da dewasa diorng just bg duit kat adik2 aku jew....huaaaaaa sedih nye...ni la lumrah hidup...Tp yg paling best nye,boss aku  bg  kt aku duit raye..hohoho..seronok gilerrr...haisshh aku ni cm bdk2 kecik jew..Boss aku tu mmg sporting ...Tahun ni jgk first time aku bg duit raye kat nenek aku,maklumla aku dapat bonus hasil drpd kerja aku tu...nenek aku bkn maen hepi ag sebab dapat duit raye drpd aku..hek3...Apapun raye taun ni mmg bez la walaupun x dpt bnyk duit raye,tp kenikmatan beraye tu ade...Wokies2..Salam..muahahahaha (^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...