Monday 5 September 2011

~~Eiii bencinye..~~ :P

Knp orng lelaki ni cpt sngt nk mintk no tel pompuan..adoiiiiiii aku pown heran jgk....Bru jew knl terus nk mintk no tel...huh .kalo aku la kn,.aku terus bgtau yg aku x guna tel atau aku guna public fon jew......hahaha n kalo diorng mintk jgk aku terus bg no tel abah aku..Biar padan muka... :)..Ni aku nk citer kt korang..ade la sorang mamat ni.dia ni kwn abh aku...ish3 x malu btoiii dia ni nk mintk no tel aku..Dia ckp dia nk call aku..ishhh ...sorry la yea..aku ni x suka sngt kalo ade orng laki call aku n kalo korang nk tau aku x kn jwb pnggilan phone drpd orng yg aku x knl sngt  kecuali kawan2  aku yg call aku...lalalaala..Last skali mamat tu pown fed-up ngn perangai aku kot,dia pown terus balik,ikut suka hati dia la nk kata pown..aku x kesah...lalalalala.... :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...