Saturday 10 September 2011

~Tkot + berdebar~hurmmmmm :(

Hum2,berdebar la plak rasenye sbb result rayuan akan kuar x lama lagi..INFO TERKINI..result E-Rayuan akan kuar 17 september pada jam 12p.m..Bley check di laman web kpt @sms ke 15888...Harap maklum..Adoiiiiiiiiiii bila duk bace balik ayt tu,aku jdi tkot jew.,cm mane la ngn keputusan rayuan tu ..Aku harap aku diberikan peluang lagi utk melanjutkan pelajaran seperti kawan2 aku yg laen.. :)...Siyes skunk ni aku ase jeles sngt2 ngn kawan2 aku yg da dpt melanjutkan pelajaran ke Universiti n sesetngh drpd diorang ni sibuk2 jew duk tnye aku dapaT U mane..haishhhhhhhhhhh soalan yg diorang tnye aku tu bikin aku panas derrrr,,hUh..kadang2 aku duk snyap jew ..malas r nk layan diorang sbb aku rase nk marah + nk nangis...huaaaaaaaaaaa.. :(.....Ya Allah..aku ni insan yg sngt2 lemah.aku x kuat utk menghadapi segala dugaan yg diberikan oleh MU...berikan la aku kekuatan utk menghadapi semua ini.Aku tahu bahawa semua yg berlaku ni pasti ade hikmahnye....korang pown tolong doakan aku jgk yea supaya aku dapat melanjutkan pelajaran...InsyaAllah... :)
THANKZ YEA...muahahahaaha... :D

2 comments:

  1. dont worry...insyaallah dapat...nti bgthu yee result cmne


    http://khayalan27.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. thankz yea CTK..sy pown harap cmtu jgk...:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...