Saturday 27 August 2011

Batch 1991 SmK Panji....(^^,)

Semalam diadakan satu majlis berbuka pose bdk2 Smk Panji batch 1991...Jamuan tu diadakan di Calantana Restaurant..emm bez la jgk...da lama aku x jumpa ngn member2..semuanya da berubah...llaki2 da jd semakin hensem dan yg perempuan plak da makin chantek blaka...hehehee...aku enjoy jgk la ngn jamuan tersebut ttp kejap jew mase berlalu...kul 8.00 mlm semua bersurai..Sblm bersurai tu kitorang sempat la amik gmbr utk kenang-kenangan..hahaha ..mmg klakar gilerr diorang ni mase nk bergambar...ishh bising sngt2 smpai org yg nk solat pown terganggu tp nasib baek kejap jew bergmbr tu...:)Aku bngga r kpd Zulhaqif n Shaffiq Annam sbb diorng yg handle semua ni...mmg acara ni berjalan dngn lancar...aku pown puas hati... Aku harap selepas ni akan ade lagi jamuan2 seperti ni ..InsYaALLAH... (^.<)..Sekian.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...