Saturday 3 December 2011

~~lame x bkak blog..hurm2~~..

olaaaa..da lame sungguh aku x bkak blog...windu bngat kat blog aku ni..dua tiga minggu ni aku sibuk sngt ngn esaimen n test2 yg berlambak..dalam kesibukan ni aku kadang2 windu nk balik umh jgk tp apakan daya sibuk ngn studi..(huhuhu macam jauh je U ngn umh rasenye)..Bila duk kt asrama ni aku kadang2 boring gak..malam2 yg paling best bila aku dapat panggilan daripada adik2 aku..diorang selalu call aku...walaupun bila aku blik umh jew aku ngn adik2 mesti gaduh2 ..hehehe owg kata gaduh2 manje gtu..haishhhh cuti pown lmbt ag ..19hb januari ni bru cuti sem sblm tu aku ade exam final..aku nk studi sungguh2 nk buktikan kpd family aku bhw aku bley berjaya...huhuhu..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...