Sunday 11 December 2011

~~takot~~~ :(

haishhh..da dua tiga malam aku kna kacau kt orng yg x dikenali...aku pown heran gak cmne dia bley tau no tel.aku...malam yg mula2 dia tel aku tu dia duk snyap jew..aku pown plik la ...pastu hari yg kedua dia telefon lagi ..waktu dia tel tu waktu pagi..haishhhh tkot sungguh aku rase...yg tel ni org llaki....waktu dia tel tu aku just dngr ayam berkokok je...aku apa lagi cpt2 aku matikan tel sbb bila aku tnye sape name dia,dia x blas...k... ni hari ketiga plak org yg x btoi tu tel kul 2.30pg...adoiii waktu tu aku tidow da..aku pown dngn mamai jawab la tel tu lps tu aku tnye name dia sape??nape dia slalu call aku...dia pown just gtau yg name dia.......???aku pown cakap la yg dia ni menakutkan...haha..aku pown terus ltk tel...nasib baek la dia da x tel aku da...weeeee aku harap2 aku x diganggu oleh llAKi yg x dikenali tu lagi... :) k papai...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...