Saturday 5 November 2011

~~aku sayang dia~~(^^,)

hehehe...aku sukakan kt someone ni..aku hepi sangat2 bila dapat panggilan daripada dia..da lame kitorang x berhubung tp tetiba je aku dapat panggilan dari si dia..lalalala...hanya Allah saje la yg tau bagaimana perasaan aku time tu...mmg nervous sngt2..kitorang saling bertnya khabar..tp aku harus simpan perasaan aku tu sbb si dia da berpunya..so aku kna la cari orang la yg boleh jd pengganti utk si dia..hurm2 sdihnyew.. :(..bagi aku susah sngt nk cari someone yg lain yg same perangai cm dia..korang nk tau knp???huuhuhu..sbb bagi aku ,dia ni terlalu special n tiada orang lain yg ade ciri2 cm dia.aku terase diri aku cm dihargai n disayangi...:)...walaupun kitorang x pernah jumpa tp aku still sayang kt dia....hurm2..ok2 aku harap hubungan dia dngn pasangan akan berkekalan dan aku juga berharap aku dapat ketemu someone yg dapat membimbing aku dalam menjalani kehidupan ini....salam.. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...