Thursday 18 August 2011

KerjA doNG...(^_^)

Olaaa my beloved blog..ari ni aku rase cm x brp sihat lorhhhh..kepala ni plak asyik pening je..maybe aku asyik keje jew sampai x de mase na rehat sihat...ishhh..aku rase cm nk berhenti jew keje sbb da pnt lorhh..tp kalo aku berhenti keje ni.cmne plak aku nk simpan duit...alaaa x kn aku nk mintk duit ma ngn abh plak..cian la aku tngk diorng..ni x bley jadi...aku kna teruskn keje jgk la tp kepala aku ni asyik sakit jew..huaaaa....Kalo aku keje ,aku bley dapat bnyk pengalaman..time aku tunggu result spm dulu ,aku mintk keje kt minimarket..alhamdulillah tuan punye kdai tu amik aku bekerja..Diorng baek sngt ngn aku..aku keje sampai la aku masuk lower 6..time aku lower 6 dulu,aku keje part time jew..lps aku skolah,aku ciap2 n then aku terus pegi keje..maklumla nk kumpul duit utk bayar yuran skolah aku..aku jrng sngt mintk duit drpd ma ngn abh sbb aku just guna duit hasil aku keje jew...heheehe..mase aku upper 6..aku terpaksa berhenti keje sbb tuan punya kedai tu suh aku tumpukan pada studi..hahaha..owhh time aku risau lerr sbb aku x de duit nk byr yuran upper 6..nasib baek la aku ade isi borang biasiswa n alhamdulillah ..aku dapat biasiswa tuu..hehe hepi giler aku time tu..(^.<)..yeay skunk ni aku tunggu kptsn rayuan upu..alaa lambat lgi lorhh nk tau result tu..aku skunk keje kt hotel budjet...aku da bosan la keje kt sini tp kadang2 bez gk..hahaha..boss aku kt tmpt aku keje aku ni cerewet jgk,tp aku da terbiasa ngn perangai dia tu..dia tu jenis yg jg kebersihan so dia pantang tngk debu2 ni..hehee..kalo dia g outstation,dia slalu belikan buah tngn ...baek la jgk dia ni....emm ok la..aku da pnt ni nk taip..so kalo ade pape lagi aku akn citerkn yea...:D..k salam... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...