Sunday 29 April 2012

~gelAgat mase g interView EntrePreneur~ :)

salam sume... waa udah lame benor aku x update blog aku ni.. huhu.. windu plak asenye.. kt ats ni ade bbrp gmbr mase aku dan kawan2 g interview usahawan kt area KB ni je la.. hehehe.. usahawan tu ialah bks bos kt tmpat aku keje dulu.. kitorang dikehendaki utk interview usahawan tersebut utk esainmen kitorang. fuyoo nasib baek la bks bos aku tu bg kerjasama... nervous jgk aku time nk interview tu.. aku harap2 kumpulan aku dpt markah lebih utk interview ni.. :) Lps penat interview aku ngn kawan2 smpat la posing utk bbrp gmbr.. hahaha over kn kitorang.. tp biase la tuu kitorang mmg suka kalo bab2 amik gmbr ni,.. haha sengal.. :P ..sbnrnye aku ade bnyk lgi gmbr cuma susa la nk upload dlm ni.. n6ti laen kali aku tunjuk ye.. k papai.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...