Monday 2 April 2012

~~Basic Accounting punye pasal~~

salam blogger.. adoii ari ni pening sngt2 kepala aku sbb duk studi Basic Accounting..mmg dulu aku da pernah blaja mase form 4 and form 5 tp aku da x ingt sngt pown..hurm2 tmbhn lagi skunk ni kn blaja in english ..hehe lagi la pening kepala aku..Mase pensyarah aku duk lecture,bikin aku ngantok je..aku kalo x paham satu2 subjek tu aku rase cm nk tidow je..tp apakan daya x bley lorhh.. last sekali aku balik studi semula subjek yg aku x paham tu..aku smpat lorhh amik buku2 aku mase form 4 &form 5 dulu sbg nota tmbhn..ade jgkla yg nk same tp bkn sepenuhnya..target aku utk sem 2 ni aku nk target sume subjek dpt A ..especially in accounting... aku harap ape yg aku blaja dulu mase secondary school x sia2..Aminn.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...