Monday 13 February 2012

~Syukur Alhamdulillah~ (^^,)

salam semua..hehe ari ni aku nk kongsi cikit brita gembira..Ari ni result exam da kuar..so bkn maen nervous la ni aku nk check kt portal U aku..adoiii tunggu punya tunggu bkn maen lame loading smpai aku pown da fade up..hurm2...Pada mulanya macam2 bnda yg aku duk pikir ttng result ni..huhu..Bila line da ok,loading pown da cpt so aku pown try klik kt bhgn exam..huishhh mase tu jantung ni dup dap dup dap..hahaha Almaklumla kn aku x nk repeat paper..Yg aku paling x sangka result aku OKIES..waa SYUKUR ALHAMDULILLAH..:) hehe tp x termasuk dalam senarai dekan lagi ni..Aku kna studi sungguh2 lagi.. cam x caye je ngn result aku tu..dua tiga kali aku duk check tp btul la tu result aku...hahaa senget kan aku ni..Ma ngn abah aku orng yg paling hepi..Diorng bg nasihat kt aku supaya kekalkan pointer tu or naikkan lagi pointer smpai dapat dekan..huhu InsyaAllah n6ti bila balik U ni aku akan blaja sungguh2 sbb aku skunk ni da semakin bersemangat nk blaja..Ramai jgk yg kena repeat.Diorg kena repeat dalam subjek Ekonomi..nasib baik la aku x kene..Alhamdulillah.. :)

2 comments:

  1. congrates!! :)
    jemput singgah my blog n like my page
    http://www.facebook.com/pages/SweetyBeauty-Hijab/103619356429790
    thanks~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...