Friday 14 October 2011

~~muahahaahaha*** (^^,)

olaaaaa.....bez nye aku dapat balik umh walaupun 2 malam jew..hehe da dua minggu aku x balik ..windu plak kt family...wuwu..:)..alhamdulillah aku dapat diberikan nikmat lagi utk merasa masakan my beloved mom..masakan ma aku mmg sdp hingga menjilat jari lorhhh..hohohoho...dapat la aku jimat cikit duit sbb makan kt umh..kawan2 aku sume jeles sbb umh aku ni dkt je..umh diorang plak sumenya jauh..hek3...semalam ma aku masak ayam masak kurma..walawehhhhh itu masakan kegemaran aku tu....rase cm da lame x rase masakan ma aku..almaklumla asyik makan kt kedai jew...kalo makan kt kedai x dapat nk jimat duit..hehehe..k r sambung laen kali plak kalo aku ade mase..okeh2..papai.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...