Thursday 13 October 2011

~~alhamdulillah dpt update blog...(^^,)~~*

Assalamualaikum semua......huhhhh da lama bangat si gue enggak update blog gue ni....windu banget..hehehe..aku ni cakap indonesia la plak..sori sngt2 sbb aku x smpat lorhhh nk update blog..korang ape kaba yea???sy alhamdulillah sihat..:) Skunk ni sy sibuk sngt2 sbb bnyk sy esaimen yg perlu diberesin..hohohoho..smpai kepala ni da pening ..kuiz dan test pown da semakin bnyk..adoiiiii cmni la pengalaman duk walaupun penat tp mmg bezzz giler....wuwu..aku hepi ngn kehidupan aku semenjak aku dapat melanjutkan pelajaran...bila dapat masuk u ni aku dapat blaja utk berdikari....aku selalu berjimat utk guna wang sbb bagi aku duit tu susah utk dapat..aku x nk susahkn ma ngn abh....alhamdulillah aku dapat jimat sedikit demi sedikit..aku hanya beli ape yg perlu shj...hehehe :) jom2 meh cni aku nk citer cikit pasal rumate aku kt u..hohoho..dalam bilik kitorang ade 8 orang ..7 bdk melayu n sorang bdk chinese..hehe..mmg semua ni jenis perangai giler2 cm aku jgk la...aku ngn kwn2 aku suka sngt bt bising dalam blik smpai jiran kt bilik sblh cakap kitorang ni bising..hahaha cian kt diorang kn.....dalam bilik aku tu,aku sorang jew orang kelantan..yg laen asl perak,p.pinang,kedah ,tganu,johor dan,negeri sembilan....mmg bezzz sungguh dapat blaja ckp dialek diorang n diorang plak x abis2 duk blaja kecek kelate ngn aku..hehe tp ade la sorang kwan aku ni name dia aznida..dia ni org perak..kitorang same kos blaja tp kls laen..dia bnyk kali try duk kecek kelate tp x menjadi...tiap kali dia cakap kelate mezti keluar cm dialek siam...hahaha abis semua org gelak bila dngr aznida kecek kelate..tp bgus la diorng ni mula nk blaja kecek kelate ngn aku..i loikeeee it..muaahaahahha..aku sayang kwan2 aku yg dulu dan sekarang.......hohoho (^.<)..k la aku da nk tidow ni..aku sambung laen kali plak yea....salam..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...