Saturday 4 May 2013

Demam Pilihanraya... :)

Salam semua.. hehehe.. da lame x update blog ni.. sorry la yea sbb ade keje yg perlu disiapkn.. :) pejam celi,pejam celik esk da nk pilihanraya da.. :) bdk2 muda pown pakat duk berarak smbil bwk bendera parti msing2 tp majoriti kt kelantan ni bdk2 muda bawak bendera yg warna ijau lerr.. hehe.. :D Disepanjang jalanraya aku tnngk penuh ngn bendera2 ni.. masing2 pakat duk berkempen ngn gunakn manifesto msing2.. adoiiii rambang mata aku dibuatnya.. aku ni kureng cikit kalo bab2 politik kang x psl2 tersilap ckp plak.. :) debaran nk mengundi esk pown x ilang lagi ni al maklumlakn first time .. abah aku selalu duk pesan kalo nk pilih tu pilih la yg terbaek dan ikut kata hati .. jgn duk ikut kata org plak.. hoyehhhh.. k la aku nk stop dulu sbb nk smbung bt keje.. Salam.. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...