Tuesday 27 March 2012

~~KegAgaLAN..~~

~~Kegagalan bukan beerti aku orng gagal,ia hanya beerti aku belom berhasil
~~Kegagalan bukan beerti aku tidak mencapai apapun,ia hanya beerti aku sudah mempelajari sesuatu..
~~Kegagalan bukan beerti aku org bodoh,ia  hanya beerti aku org yg mempunyai keyakinan utk mencuba
~~Kegagalan bukan beerti aku mendapat malu,ia hanya beerti aku berani berusaha..
~~Kegagalan bukan beerti aku harus menyerah kalah,ia hanya bereerti aku harus berusaha lebih keras lagi
~~Kegagalan bukan beerti aku tidak akan berhasil ,ia hanya beerti aku perlu kesabaran yg bnyk..
~~Kegagalan bukan beerti TUHAN meninggalkanku,ia hanya beerti DIA memiliki gagasan yg lebih jauh..
~~Kegagalan bukan beerti aku tidak memiliki apa yg aku inginkan,ia hanya beerti aku harus melakukan       sesuatu dngn cara yg berbeza untuk memilikinya.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...